Plts Naam speler Totaal + + + 1 Edwin Ludwig 54,84 + + + 2 Raymond Deenstra 52,76 + + + 3 Nick van Rossum 50,30 + + + 4 Hans de Wijs 48,72 + + + 5 Wilfred Mooij 47,66 + + + 6 Peter van Essen 41,56 + + + 7 Hans de Wit 39,01 + + + 8 Pieter Sandberg 32,64 + + + 9 Cees Thomas 31,81 + + + 10 Benno Honsdrecht 29,84 + + +

ADRI STEELT SLUISPOLDER!

Adri-nr1t.png

Geacht clublid,

Het stuk dat je nu gaat lezen, gaat vooral over mijzelf en eigenlijk niet over de wedstrijd.Ook niet over de golfbaan Sluispolder, die overigens, maar dit terzijde, uitstekend bespeelbaar was, in prachtig golfweer, en met een uitstekend restaurant met bijzonder vriendelijke bediening. Ook niet over de mede-flightgenoten, beter bekend als Peter van E. en Ron v D., meelevend, onderhoudend, sportief en gezellig. Maar ook dit ter zijde.

Iets meer dan 5 ½ jaar geleden speelde ik ook op Sluispolder en werd eerste. Een lijstje met een mooie prijs. Toentertijd nog onder het pseudoniem Adrie/Adri Reusink. Andere pseudo’s waaronder ik overigens speel zijn Adrie Reussink, en Reusinga. Eigenlijk nooit onder mijn eigen naam, Adri Ruesink. Ik speelde vooral de oervorm van golf, rechtshandig en met het grootste gemak elk beetje kans op succes om zeep helpend, maar dan plotseling die ene uitzondering, Sluispolder.

Maar ja, na Sluispolder kwam er wederom een reeks van nieuwe dieptepunten en vervolgens ook nog de tegenslag van een gebroken club. Ik besloot om niet meer rechts-, maar linkshandig te gaan spelen. Geen gemakkelijke overstap. Met dieptepunten (7 stableforts op 18 holes) maar inmiddels ook hoogtepunten: de longest drive op het clubkampioenschap in Bilbao, de neary en de 2e plaats op Spaarnwoude vorig jaar. Het herstel lijkt ingezet en nu bevestigd te worden. We gaan volhouden.

Tenslotte...

Altijd aangenaam en bijzonder is de afsluiting van de golfdag met gezamenlijk eten. Gezellig, smaakvol en met onderhoudende en vooral leerzame gesprekken. Zo had ik nog nooit gehoord van een dark kitchen en was ik niet bekend met praktische cursussen voor vrouwen om op speelse wijze het huwelijk mondeling op te vrolijken.

Details op aanvraag.

Dank allen voor een geweldige dag en tot gauw.

Groeten,

Adri R.

Adri2.png

Adri Reusink of Adrie Ruesink steelt Sluispolder met 37 puntjes en loopt weg met het begeerde lijstje. Dit is het 2e lijstje van Adri, 1e was in 2016 ook op Sluispolder. In 2016 speelde Adri nog rechtshandig, nu linkshandig! Tweede plek was voor Ludwig en Smith werd derde, geen idee wat zij hebben gewonnen. De Longest was van van Essen en de Neary werd geplaatst door Ludwig. Zij mogen het door Kenneth ontworpen YGGC speldje met eer dragen op hun cap, tas of tenue en kregen ook een paar glimmende ballen van FiscalPro's Erik Smith! Het was een koude opening op Sluispolder met veel afzeggingen en dus maar 10 deelnemers! Hopelijk krijgen we wat aangenamere temperaturen op het Rijk van Nunspeet. Tot dan Gentlemen!

Longest-neary.png

Koud.png

Bart.png

UITSLAG

1 Adri Reusink 37 

2 Edwin Ludwig 34 

3 Erik Smith 32 

4 Bart Hulsman 31 

5 Wilfred Mooij 29

6 Mark Hünneman 26 

7 Willem Vos 24 

8 Ron van Doesburg 23