Plts Naam speler Totaal + + + 1 Edwin Ludwig 54,84 + + + 2 Raymond Deenstra 52,76 + + + 3 Nick van Rossum 50,30 + + + 4 Hans de Wijs 48,72 + + + 5 Wilfred Mooij 47,66 + + + 6 Peter van Essen 41,56 + + + 7 Hans de Wit 39,01 + + + 8 Pieter Sandberg 32,64 + + + 9 Cees Thomas 31,81 + + + 10 Benno Honsdrecht 29,84 + + +

BARTJE'S BAANTJE!

Bartje-Wint.png

Van te voren verheugde ik mij erg op de wedstrijd op de Amsterdamse. Dit seizoen ben ik het weer eens een keer een beetje kwijt met golf. De Amsterdamse zou daar verandering in brengen. Deze baan ligt mij wel. Bij mijn jaarlijkse rondje met Stef boek ik altijd goede resultaten en vorig jaar realiseerde ik hier mijn eerste trippel. Ook de samenstelling van de flight zag er veelbelovend uit.

We zouden spelen met Raymond (voor gegarandeerd goed golf voor de nodige concentratie), Willem (voor de nodige positieve noot als het even tegen zit) en Erevoorzitter (voor het nodige cynisme om bescheiden te blijven op de weg naar mogelijke winst). Jammer genoeg werd Willem doorgeschoven naar een eerdere flight om de plek van een no-show op te vullen. Dan maar positief op eigen kracht de baan in. 

Niet alle slagen waren goed (volgens mijn flight-genoten hoort dat bij mijn handicap). Gelukkig ben ik nooit echt in grote problemen gekomen en had ik af en toe wat geluk.

Het resultaat: geen enkele streep (voor mij een unicum), winst met 41 punten, de neary en de longest. Toch lekker als je in de laatste flight zit en zeker weet dat je die laatste twee al binnen hebt met de daarbij behorende, felbegeerde speltjes (die met gepaste eerbied gedragen dienen te worden).

Met die 2e trippel kom ik gelijk met Nick, die dit eerder realiseerde. Zou ik hier extra punten voor verdienen voor t-o-m? Of krijgt alleen hij daar extra punten voor? Ik ben benieuwd naar de update van de t-o-m ranking...

De baan was mooi, het weer was schitterend, het was gezellig en alles hebben we afgesloten met een etentje op een met zon overgoten terras. Het was heerlijk!

Hole-1.png

Hulsman wint wederom het lijstje van zijn favoriete en zon overgoten baan De Amsterdamse met 41 puntjes. En alsof dat nog niet genoeg was sloeg-ie ook de Longest en de Neary en mag dus beide speldjes op z'n petje prikken! Tweede plek ging naar Mark en nummer drie was niemand minder dan Hans de Koning waarna de rosé rijkelijk vloeide. 

Rough.png

Sebo-Willem.png

Buddies.png

Borrels.png

UITSLAG

1 Bart Hulsman 41 

2 Mark Hünneman 39 

3 Hans de Wijs 38 

4 Stef Key 33 

5 Raymond Deenstra 32 

6 Antoni Janssen 31 

7 Sebo Woldringh 31