Plts Naam speler Totaal + + + 1 Edwin Ludwig 54,84 + + + 2 Raymond Deenstra 52,76 + + + 3 Nick van Rossum 50,30 + + + 4 Hans de Wijs 48,72 + + + 5 Wilfred Mooij 47,66 + + + 6 Peter van Essen 41,56 + + + 7 Hans de Wit 39,01 + + + 8 Pieter Sandberg 32,64 + + + 9 Cees Thomas 31,81 + + + 10 Benno Honsdrecht 29,84 + + +

ADRI WINT Z'N TWEEDE!

A3.png

Plaats: Wilnis, 19 06 2022

Flight: Nick van Rossum, Rob de Haan, Adri Ruesink

Wat schrijf je als je kort achter elkaar weer wint?

Hoe de verschillende holes verlopen zijn? Dat lukt me niet. Doorgaans heb ik na afloop alleen nog slechts een vaag idee van wat er op iedere hole is gebeurd. Alleen de eerste is blijven hangen. Met publiek, met de driver ver en midden fairway.

Wat is wel goed bijgebleven?

Dat ieders beleving van golf, en vooral vandaag, sterk kan verschillen van persoon tot persoon. Voor de een zijn de flight-genoten tegenstanders voor de ander leden van dezelfde club.Voor de een is 1½ uur tussen de binnenkomst van twee opeenvolgende flights lang, voor de ander een te verwaarlozen tijdsverschil. Voor de een is Wilnis een moeilijke baan, voor mij…. Oke.

Na de 9e hole gespeeld te hebben vroeg Rob mij al om Nick en hemzelf toch zeker te vermelden in mijn overwinningsspeech. De speech is er echter door omstandigheden niet helemaal van gekomen. Maar alhier wil ik toch zeggen dat ik bijzondere bewondering heb voor de strategische spelopvatting van Nick, die bij voorkeur via de fairways van andere banen met grote precisie zijn doel bereikt en de opvallende affiniteit die Rob, naast mooie humor, in zijn spel heeft met water en ook dezelfde precisie om daarmee in aanraking te komen en dan toch nog goede scores te maken.

Verder. Leuke dag. Leuk gezelschap. Leuk gespeeld en natuurlijk voor herhaling vatbaar.

Groeten aan iedereen.

Adri

Wilnis1.png

Adri Ruesink wint Wilnis met 29 puntjes en mag het lijstje naast die van Sluispolder hangen. De Longest was van Joris en de Neary werd geplaatst door Wouter, zij mogen het YGGC speldje voorzichtig opprikken. Het was een hectische start op Wilnis aangezien sommige spelers niet op kwamen dagen. Er lijkt wat verwarring te zijn over wat te doen als je toch niet bij een wedstrijd kan zijn. Hier nogmaals de uitleg.1: Tot de 2e zondag voor de wedstrijd: schrijf je gewoon uit op yggc.nl 2: Na de 2e zondag voor de wedstrijd (dus ongeveer 1,5 tot 2 weken van te voren): mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.3: Nadat de flight-indeling op de site staat: mail Rein en Mark plus bel de wedstrijdcommissaris. Doe dit zo snel mogelijk, opdat de flight-indeling niet pas op het allerlaatste moment aangepast hoeft te worden. Verder nog het volgende.4: Wil je op het laatste moment wel meedoen en sta je niet ingeschreven? Dat werkt hetzelfde als afzeggen. 5: Indien je daartoe bereid bent, laat ook de reden van afzegging weten.

A32.png

Wilnis2.png

A33.png

Wilnis3.png

A34.png

UITSLAG

1 Adri Ruesink 39 

2 Raymond Deenstra 38 

3 Nick van Rossum 35 

4 Mark Hünneman 35 

5 Hans van der Putten 34 

6 Wouter de Haan 33